Jak sobie radzi tradycyjny punkt handlowy z artykułami biurowymi?

Co powinien zawierać dobry sklep z przyrządami biurowymi? Wszystko, co przydać się może w biurze, czyli teczki, segregatory, ale także różne akcesoria potrzebne w domu, przykładowo, kartki do drukowania, flamastry, zakreślacze. Taki właśnie sklep powinien mieć także w swojej ofercie asortyment dla dzieci, przykładowo, stemple dla dzieci czy teczki dla dzieci, a nawet drobne pomysły na prezent jak skarbonki z interesującymi wzorami. Czy są jeszcze takie sklepy?


dzieci na zajęciach lekcyjnych
Niestety, spada ilość takich miejsc, a sytuacja ta ma kilka przyczyn. Najistotniejsza jest ta rzecz, którą można określić przeobrażeniem w handlu. Za tym pojęciem chowa się zmiana typu handlu w Polsce, kiedyś mieliśmy małe sklepy, do jednego sklepu chodziło się po mięso, do drugiego po artykuły odzieżowe, do trzeciego właśnie po przybory biurowe (skarbonki uczniów). A dzisiaj mamy sklepy wielko powierzchniowe, w których można dostać niemalże wszystko. Rzeczy do biura są tuż obok sukienek, a mięso tuż obok chleba.


W Polsce i tak nie jest najgorzej. W USA, sieć, na przykład Walmart, która szczęśliwie nie dotarła na razie do naszego kraju oferuje dosłownie wszystko, przez co niewielkie sklepy, sprzedające też artykuły biurowe (zapoznaj się z naszą ofertą: artykuły biurowe hurtownia) upadają szybko. Na szczęście ludzie zaczęli korzystać z Internetu, która – uwaga! – także zamknął sklepy stacjonarne. Dosłownie. Niegdyś po zakupy trzeba było iść do sklepu, dzisiaj możemy wybierać, a jak wskazują badania coraz więcej osób wybiera hande internetowy.


Nie ma, co się dziwić, to wygodne, a często tańsze (segregatory dla uczniów). W niektórych branżach ludzie udają się na przykład do dużego sklepu obejrzeć pralkę lub lodówkę, a później zamawiają ją przez Internet o trzydzieści procent tańszą. Tak się dzieje w każdej branży, także w tej, w której sprzedaje się artykuły do biura. Tutaj Internet również wyrządził szkody, lecz ci co w miarę szybko się przebranżowili lub rozszerzyli swoją stacjonarna ofertę o możliwość kupowania w sieci dziś przyznają, że Internet to ich sojusznik, nie wróg. Zaś tego samego nie mogą powiedzieć o marketach.
23-08-04 07:53:03